VÝSLEDKY literárních soutěží

17.01.2015 17:47

 

 


 

2/64

(19.3.2015)

nakladatelství CooBoo

Divergentní povídka

 


Téma: Váš divergentní svět

Deadline: 31.1.2015

Vyhlášení: 19.3.2015

 


 

 

S povídkou Srdcetep jsem se umístila na krásném druhé místě. Vyhlášení bylo spojeno s knižním srazem a premiérou filmu Rezistence. A skvělá zpráva, nakladatelství oznámilo, že naše Divergentní povídky plánuje na podzim tohoto roku knižně vydat! Náádhera!! Tím pádem ovšem, povídku nebude možné přečíst dřív na webu, budete si muset počkat, ale o to lepší to určitě bude!

Více o srazu a povídkách si můžete přečíst na blogu CooBoo.


 

 

3/127

(27.11.2013 - 17.12.2013)

Databázeknih.cz

tvůrčí soutěž - strašidelná povídka

 

Začnu tím nejaktuálnějším a to soutěží z Databazeknih.cz, která skončila dnešní půlnocí. Byla to tvůrčí soutěž na strašidelnou (hororovou) povídku v libovolném rozsahu a provedení. Soutěž trvala od 27. listopadu 13 a dohromady soutěžilo 127 autorů, což je dle mého opravdu velká účast :) Na bronzu jsme skončili se stejným počtem bodů dva :)

 

 

Povídku si můžete přečíst i zde na webu v oddělení Další tvorba se stejným názvem Cinkání a já všem, kteří mě podpořili a kterým se povídka líbila moc děkuji za třetí místo!!



 

 

34/75

(31.05.2013 - 30.11.2013)

Straky.cz

Žoldnéři fantasie 2013

 

Další soutěž, která měla trochu delší proces vyhodnocení je každoročně organizovaná nakladatelstvím Straky na vrbě a jmenuje se Žoldnéři fantasie. Já jsem se této soutěže účastnila vlastně úplně poprvé.

 

Soutěž hodnotili vybraní porodci a vítězná díla byla slavnostně vyhlášena v prostorách Městské knihovny na Mariánském náměstí. Já jsem se mezi prvních devět, kteří budou publikováni ve sborníku povídek, nedostala, ale i tak jsem nadšená ze svého umístění. Být třicátá čtvrtá z celkem sedmdestáti pěti je dle mého úspěch, alespoň pro moje psaní. Příští rok to určitě zkusím znovu a doufám, že budu zase o fous lepší, než letos :)

 

 

Moje soutěžní povídka se jmenovala Pět kulatých penízků. V rozšířené verzi ji naleznete volně ke stažení v ebooku na eBookEater a nebo také zde v sekci Další tvorba - Zloději a čarodějci.

 


 

 

2/92

(06.06.2013 13:45)

Databazeknih.cz

Soutěž s povídkou na téma Léto

 

 

Dnešní půlnocí byla soutěž DatabazeKnih.cz ukončena a já všem děkuji za přečtení a zhodnocení povídky, jejíž plnou verzi a rozšíření můžete číst každý týden zde. Všem děkuji za podporu a pokud se povídka skutečně líbila, jsem šťastná! :-)

 

Díky za druhé místo, udělali jste mi obrovskou radost!! :)

 

 

* * *

 

(23.05.2013)

 

Ahoj všichni! Ráda bych Vás pozvala na soutěž, která se ode dneška odehrává na stránkách Databáze knih. Dovolila jsem si přidat i já svůj příspěvek, bohužel jsem na něj neměla pořádně času. Pokud si moji povídku chcete přečíst najdete ji tady: www.databazeknih.cz/soutezni-prispevky/vlci-mak-169

 

VLČÍ MÁKY

Tahle povídka je na soutěžních stránkách ořezaná, zkrácená a ve skutečnosti vlastně nedokončená. Je to kuli tomu, že příliš textu odrazuje a já nechtěla své potenciální hodnotitele otrávit hned na začátku :-)

Rozhodla jsem se udělat malý projekt (experiment). Vlčí máky - tedy jejich "plnou verzi" budu publikovat "na pokračování" zde na stránkách.

Upřímně doufám, že Vám to udělá radost a počtete si ;-)

 

Hezký den všem,

Domča:)