SRDCETEP // DivergentCzech

08.08.2015 22:17

 

► SRDCETEP ◄

 

(20.3.2015)

(já jsem ta s mikrofonem:))

 

Včera… byl knižní sraz pořádaný Neoluxorem a nakladatelstvím CooBoo a při té příležitosti proběhlo i slavnostní vyhlášení literární soutěže.

Umístila jsem se na krásném druhém místě.

A to nejlepší?

Vybrané a oceněné povídky na podzim vyjdou knižně!

Pokud chcete vědět víc, přečtěte si páteční blog od Terezy z CooBoo, kde najdete i fotky ze srazu a předávání cen! :)

 

s......p - (zatím) tajná povídka už není tak tajná, její název je Srdcetep :)

 

 

(13.3.2015)

Úžasné zprávy!!  Úžasný pátek 13.!!

 

Je pátek 13. Pro většinu lidí a to i těch obvykle nepověrčivých, je to „den blbec“. Já jsem si tuhle kombinaci dne a data neuvědomila až do chvíle, kdy mi přišel e-mail, v němž mi napsali: „Sice je pátek 13., ale já mám pro vás dobrou zprávu!“

Ha! A víte co?

moje (zatím) tajná povídka se dostala mezi 3 nejlepší!!

Ha! A víte co?

Já tomu pořád tak trochu nevěřím :D Každopádně, kolikátá přesně jsem, se dozvím na knižním srazu ve čtvrtek.

A víte co ještě? Pozvali mě na předpremiéru Rezistence!

Ha! A víte co ještě ještě? … nic, to už je všechno, vážně.

 

 

Život není o počtu nadechnutí,

ale o chvílích, které ti dech berou.

 

  1. nápověda (20.3.2015)
  2. nápověda (blog)
  3. nápověda (gif)
  4. nápověda (jpg)
  5. nápověda (jpg)

 

(29.1.2015)

(2. nápověda - blog) :

Dneska ve dvě ráno jsem konečně dokončila povídku do jedné literární soutěže a protože mi hořel termín, poslední dny jsem víc psala, než spala a na kruzích, co mám pod očima, bych se mohla houpat..

    A jak už to tak u soutěží bývá, nebylo stanoveno jen téma ale i rozsah. Minimálně 10 normostran (haha), maximálně 20 (ouch). Měla jsem problém už i u maturity vejít se do slohového rozsahu, pořád jsem se musela hlídat, abych nepřekročila a ani u soutěží tomu není jinak, takže místo 36 000 znaků jsem měla ve finále necelých 40 000 a musela jsem škrtat. A škrtat. A škrtat... A to jsem ještě vynechala spousty pasáží, vysvětlení, děje... Ach, ach, škoda plakat.

 

 

Nicméně! Dokázala jsem to. Dokázala, jsem na sebe pyšná, ať už to dopadne jakkoliv a jen co budou vyhlášeny výsledky, povídku vyvěsím :) Ještě během dneška jsem ale zlanařila tři nezávislé čtenáře/kritiky/chybohledače a byť jsem je výslovně žádala, aby na mě byli tvrdí a nešetřili negativy, ve skutečnosti mi udělali svými reakcemi radost - díky! :)