Publikační činnost aneb nové spolupráce

16.01.2015 12:00

 

 

Webové stránky dominika-vankova8.webnode.cz na vševědoucí síti fungují už pomalu druhým rokem, zavítalo na ně tisíce (ano, TISÍCE!! :)) návštěvníků z řad náhodných kolemjdoucích, zvědavců, náruživých čtenářů a nepředpojatých hledačů příběhů a já mám z toho OHROMNOU radost!

 

 

 

Současná a zároveň nejvýznamější spolupráce probíhá s nakladatelsvím CooBoo. Pod jeho záštitou vyjde na podzim 2015 sobour povídek, v kterém bude zařazeno i mé dílko s názvem Srdcetep, s kterým jsem získala druhé místo v literární soutěži! :)

facebook

 

 

 

 

 

Spolupráce s vydavatelstvím e-bohém, na jejichž stránkách jiné-knihy.cz je k prodeji první část (ze tří) fantasy románu Dravčí Oko. Kniha v elektronické podobě bude podporována hned několika formáty (PDF, ePDF, EPUB, MOBI nebo PRC) takže Vaše čtečka určitě nebude mít žádný problém ;)
E-book vyšel 1. prosince 2014

facebook

 

 

 

 

Na Československé bibliografické databázi naleznete můj profil coby autora a Dravčí oko - kniha první. Pokud jste uživatelem ČBDB, můžete si knihu přidat například "k oblíbeným", "právě čtu" nebo "k přečtení" apod., anebo ji okomentovat, ohodnotit a diskutovat o ní s osatními uživateli.

 facebook 

 

 

 

 

Pokud jste zaregistrováni na Goodreads.com, také tam naleznete Dravčí oko - kniha první. Svoje dojmy můžete sdílet se svými přáteli, hodnotit a také komentovat nebo knihu označit "Want to Read", abyste do budoucna věděli, že jste si ji chtěli přečíst :) Pokud máte blog, píšete recenze nebo se nějak jinak věnujete knihám, může svým folowerům, čtenářům, fanouškům a kamarádům sdělit pomocí přidání jednoho z odkazů vpravo "Share This Book" anebo "+ Share on your website" na svůj web/blog, že DO1 právě čtete ;)

 facebook

 

 

  publikuji na:

 

 

Jako první jsem začala publikovat na stránkách piste-povidky.cz pod nickem Dommi a v současné době má moje tvorba 26 fanoušků, doposud jsem publikovala 94 děl, obdržela zatím 152 komentářů a profil má přes 8109 zobrazení. Na PP je zatím moje aktivita asi největší.

facebook

 

 

 

Moje třetí cesta vedla na eBookEater. Pro povídky jsem vytvořila obálky (což mě neskutečně bavilo :)) a po přihlášení na stránky si je můžete stáhnout jako e-book třeba do čtečky :) Můj profil najdete v rejstříku autorů pod jménem Dominika Vaňková.

facebook 

 

 


V dubnu 2014 jsem dostala nabídku rozšířit se za hranice! Ze stránek eKnižky mi přišel e-mail s návrhem publikovat na slovenském portále a to jednoduše nešlo odmítnout. O mé radosti, že o mě stojí i naši sousedi Vám snad nemusím ani vykládat :) Pod nickem Dommi si můžete na eKnižky.sk přečíst ve formátu PDF moje povídky (zatím jsem ještě nevložila vše, ale s pomocí eknižkovského týmu na tom pracujeme :))

facebook

  •  

 

 

 

E-mail s nabídkou k publikování na stránkách eKniha-Zdarma.cz mi přišel v červenci 2014. Pokud si chcete mé dílo "koupit" zdarma, tohle jsou jednoznačně vhodné stránky! :)