Připravované překvapení a probíhající změny.

01.10.2013 19:14

 

Angína.

Antibiotika a litry čaje.

 Obvyklý čas odchodu do postele 5:15 ráno.

 Inspirativní stránky Maggie S. a hlava plná nápadů pro Vlčí Máky.

Takhle to, přátelé, se mnou teď dopadá.

 

 

Abych to trochu vysvětlila, tak právě připravuju takové malé překvapení, které začnu s DUŠÍ. Jednou jsem se už o tom zmiňovala, potom jsem si myslela, že je to moc složité, ale nakonec jsem se rozhodla to dokončit a snad to vyjde a bude to pro Vás zajímavé ;)

(Mimochodem, na tom obrázku, to mě zrovna popadla potřeba kreslit a kreslit a vymýšlet způsoby jak vyjádřit děj Máků. Není nic moc, spíš teda nic než moc, ale až to doladím, tak to bude ono :D)

 

 

Změny v Duši

Něco se stalo. 

    Stalo se to, že na přetřes přichází kníha Duše. Uplynul nějaký čas, začala jsem psát další příběh a do ruky se mi díky neustálemu psaní  dostalo zase o něco víc zkušeností. A když jsem se rozhodla Duši zase trochu rozpohybovat, uviděla jsem tam ty nedostatky. 

    Byly tam.

    A byly pro mě přímo tristní. Rozhodla jsem se je okamažitě opravit a proto prohlašuji, že - a to až do odvolání - se bude Duše rekonstruovat a dopisy nakladatelům se na nějaký čas pozastaví.

    Ano, já vím. Vydání se tím bohužel oddálí, ale já si jsem jistá, že dávat kvalitu na úkor urychlení je opravdu, opravdu špatný nápad.

 

 

Takže... Díky za pochopení a dobrou noc.

Domča :)