Předmluva

19.09.2014 20:59

 

 

O knize neprohlašuji nic jiného, než že je to klasický fantasy příběh se vším, co se od něj dá očekávat – nechybí výpravy, hrdinové, spousta postav, velká rozmanitost ras, tvorů a potvor, kouzla, záchrany i ztráty životů, nelehká rozhodnutí a notná dávka fantazie.

    Rozhodně tu nečekejte žádné třpytící se upíry, dvoumetrové vlkodlaky ani padlý anděli. Spíš se připravte na klaďase a záporáky a taky záporáky co se tváří jako klaďasové a klaďasy s pěkně pošahaným vnitřním hláskem. Potvory a nadpotvory tam jsou taky.

    Jedna velká výstraha – v titulech a šlechtickém postavení se neorientuji, ač jsem se to snažila nastudovat, jak jsem mohla. Proto Vás prosím, až se dostaneme zhruba někam k první čtvrtině příběhu, kde se začne lordovat a sirovat, nepodléhejte prosím nutkání mě zabít! Můžete mi napsat, jak by to bylo správně a já to opravím, a jestli si s tím taky nevíte rady, tak to prostě přijměte jako fakt, že v tomhle světě to platí takhle a hotovo! :D

    Další věc, nevím, jestli to předesílat jako upozornění, nebo prostě jen informaci, ale hlavními hrdiny jsou spíše mladší osoby – neříkám, že děti, ale nejsou to ani žádní ostřílení bojovníci s životem.

    A ještě jedna poznámka k postavám – je jich tam hodně. Fakt hodně. Proto jsem udělala jakýsi seznam   zde a veškeré komentáře k tomu (co přidat, změnit, jak to udělat, aby se Vám v tom lépe orientovalo) vítám s otevřenou náručí (diskusní okýnko najdete vždy na levé polovině stránky).  

    No, a to by bylo asi tak všechno.

    A kdo nemá rád klasické fantasy, radši by si měl u mě najít ke čtení něco jiného ;)

 

* nejsem autorem obrázku, obrázek nalezen na deviantart.com