O PSANÍ - deníček autora

04.07.2015 12:00

 

Deníček je kompletní!! Všech 100 bodů k přečtení na webu i na pp!!

 

* * *

 

(04.07.2015)

Prvních 15 bodů je už publikováno!! (+ dalších 15 spešl na webu!) Mrknout na ně můžete tady v sekci "povídky a další tvorba" anebo taky na serveru piste-povidky.cz, kde se hromadí samé krásné komentáře! :) Dalších patnáct sem šoupnu už brzy. Moc, moc brzy :)

 

 

* * *

 

(02.07.2015)

Vzhledem k tomu, že už nějaký ten rok píšu, skládám věty za sebe, určuju, kdy bude nový odstavec a kdy ne... zkrátka čaruju s písmeny, všimla jsem si tolika věcí, že jsem se je rozhodla zaznamenávat v bodech. Prvních 100 je na světě a nazvala jsem to tak, jak to vidíte nahoře, protože to bylo to nejvýstižnější, co mě k tomu napadlo.

 

(Pár náhodných bodů pro představu, jak to vypadá - v brzké době plánuju publikovat všech 100, jen se zatím snažím vymyslet ten nejvhodnější způsob, jakým to provést ;))
 
 
* * *
 
 
 

Psaní je vášeň, je to smysl a je to seberealizace.

Jako každá aktivita má ale i tato svá úskalí. Já, jako autor, jsem jen zaznamenávala své postřehy, postupy, názory, problémy a vychytávky, které jsem během let provozováním této čas-žeroucí a smysl-dávající činnosti vypozorovala.

Berte to s rezervou a přihlížejte prosím k tomu, že jsem psala výhradně o svém postoji k psaní a tudíž vše, co se níže pod tímto úvodem nachází, je čistě subjektivní. Nevylučuji ale, že se v tom kde kdo nenajde a jsem si skoro jistá, že nejeden autor mi dá zapravdu.

– Domča

 

 

 

24.

Někdy, když píšu, zakloním hlavu a dívám se na nebe. Ne, nehledám tam odpověď, jen si v duchu procházím všechna vhodná synonyma.

 

27.

Na internetu mám neustále předvolené čtyři stránky:

- slovník cizích slov

- databázi synonym

- pravidla českého pravopisu

- a Google

 

37.

Asi dvaaosmdesátkrát jsem chtěla seknout s psaním a dvaaosmdesátkrát jsem to nedokázala, protože to je prostě proti přírodě.

 

49.

Zapomínám vyjmenovaná slova.

 

76.

Setkávám se s otázkami, jestli se mi to, o čem píšu, stalo. Ty dotazy nesnáším.

 

83.

Komunikace s fanoušky a čtenáři mě naplňuje optimismem a motivuje mě. Není nic lepšího, než když vás někdo úplně cizí, kdo vám nic nedluží ani ho k tomu nikdo nedonutil, sám od sebe napíše, pochválí vás a překypuje zájmem a nedočkavostí. Vážně, nic lepšího snad není!

 

 

* * * 

 

Pokud mi k tomu budete chtít cokoliv napsat - jak se vám to (ne)líbí, jaké jsou vaše vlastní postřehy, nebo klidně jen tak, neváhejte, komentujte, budu ráda! ;)