O mých dalších projektech...

06.03.2013 20:29

Jak už jsem říkala, DUŠE není mou jedinou knihou a už zdaleka ne první.

 

Povídky, které jsem začala před řadou let psát jsem nazvala Esenyy a vytvořila k nim svět, do kterého mohly všechny nezávisle na sebe zapadnout. Ovšem, jak už jsem předesílala, Esenyy zůstane na věky věků ve stole.

Druhým mým literárním počinem a zároveň velkou láskou je fantasy kniha OKO NUVEINA. Je to moje dítě se vším všudy a podle toho s ním také jednám - dávám mu čas, speciální péči a lásku. Momentálně se nachází v poslední fázy. V tuto chvíli má 345 stran a k finále jich odhaduji ještě tak 50-100. Kniha je rozdělena do 7 částí (chcete-li 7 knih) a je psána v Er-formě.

Předposledním projektem je Soubor Povídek, který jsem nazvala KDYŽ SMYSLY SELŽOU. Je ve výrobě, ale díky knize Duše jsem ho na čas pozastavila. Povídky v tomto souboru jsou kratší i delší a mají rozmanité spektrum žánrů, přesto mají vždy společnou myšlenku.

A poslední, DUŠE. O té najdete veškeré infomace ZDE.