KŘEST knihy DivergentCzech

25.11.2015 23:40
 
 

Proběhl křest, to asi už všichni víme a v mých očích byl takovýhle...

    Nemusím nějak zvlášť popisovat, jak nervózní jsem byla, než jsem do Prahy dojela. Vlastně jsem byla nervózní celou dobu, ale to k tomu patří, nebyla jsem sama, skoro všechny autorky a dokonce i redaktorka jsme se lehkou nervozitou chvěly jako osiky ve větru.

 

 

    Nicméně konečně nastal okamžik, kdy jsem naši knížku poprvé uviděla, dostala ji do ruky a nestoudně ji osahala :D A protože jsme se tam v počtu, který dle mého převyšoval návštěvní předpoklad, nesešli jen proto, abychom si převzaly exemplář našeho dílka, přistoupily jsme k ceremonii. Šéfredaktorka Tereza oficiálně přivítala knihu a potom dala slovo nám, autorkám. Samozřejmě jsem proslov začínala já a jako vždy, skoro nevím, co jsme povídala. Mám ale takový dojem, že jsem knize přála spokojené čtenáře, kteří si naše příběhy užijí. A potom jsme křtili. Šampaňským jsme nezlily knihu, ale sebe :)

 

 

    A následovala další skvělá část – podepisování. Nikdy dřív jsem do žádný knížky nic nepsala (no dobře, možná jako malý dítě) a poznamenat je svým roztřeseným (protože nervy pořád pracovaly) podpisem byla pro mě čest. A ještě úžasnější okamžiky byly, když za mnou někdo pro podpis do své zakoupené knihy přišel. A já si vážím každého, kdo za mnou takhle přišel a dobrovolně si nechal ode mě počmárat stránku :)

 

 

 

    Samozřejmě jsme chtěly mít i my autorky vzájemné podpisy a byla to dobrá příležitost se s některými trochu líp poznat.

    A nesmím zapomenout na tombolu o knížky, která proběhla, i obří plakáty se rozdávaly.

   Celý večer byl super! Přišli skvělí lidé, redaktoři měli jako vždy všechno skvěle připravené a já jsem nadšená! :) A fotky ze křtu brzy budou tady ;)

 

 

 

Ve středu 25. listopadu pokřtíme povídkovou knihu a Vy všichni jste srdečně zváni. Slavnostní šampáňové polití proběhne v Café NONA na Národní 4 v Praze.
   

Těšit se na Vás bude 9 autorek a 3 kubulíni od 16:30 a krom křtění se bude i soutěžit o nejrůznější cooboo knihy a na závěr nás čeká překvapení (ani já sama nevím jaké :D).

 

K události se můžete připojit i na facebooku: 
https://www.facebook.com/events/1506452216319395/