Duše - kniha, kterou si konečně můžete přečíst celou!

13.03.2017 21:22

 

Až do včerejška to pro mě byla nemyslitelná věc – dát volně číst celou mou knihu. Konečně ukázat Duši (dvojsmyslné, že?). Čelit čtenářům a jejich kritice. Přijmout názory na text, poznámky k příběhu, slyšet nelíbilo se mi nebo naopak líbilo. No, konečně jsem tenhle „strach“ překonala, nebo ho alespoň přijmula jako fakt a nedílnou součást. Samozřejmě už tuhle proceduru dávno znám, jaké to je publikovat ba dokonce i něco vydat, jaké to je číst komentáře a sledovat ohlasy, ale tahle knížka je moje první. Debut. Benjamínek – haha, až si přečtete Duši, pochopíte tu ironii tohohle jména! :D 

 

 

Vytvořit obálku ke knize mi trvalo přes dva roky. Úplnou náhodou jsem objevila dokonalé místo, úplnou náhodou zrovna zapadalo slunce a úplnou náhodou klesalo přesně k cestě. Příležitost správně a podle představ si ho nafotit jsem dostala až za rok na měsíc, den a hodinu přesně. Ale povedlo se a konečný výsledek předčil moje očekávání (doufám, že se vám taky líbí, protože mě moc! :)) 

 

A teď konečně ke knize samotné. Celé roky jsem neměla anotaci. Až teď, z nouze, se mi povedlo něco sesmolit. Nevím, nakolik to je anotace v pravém slova smyslu, ale asi lepší než nic. Po dlouhém váhání jsem do knihy za doslov připojila ještě spin-off povídku. A teď, po 4 letech od dopsání (páni, taková doba!), jsem se konečně přemluvila a vy si ji můžete přečíst. Celou! Ne jen první dvě kapitoly, ale… CELOU :D 

    Kde? Nikde :D Napíšete si o ni a já vám ji zašlu tak rychle, jak jen svedu :) 

    Jak na to? Stačí jen vyplnit formulář s vaším e-mailem a já vám do vaší schránky Duši zašlu. Nebo mi napíšete zprávu na facebook, to je celkem jedno :) (formulář naleznete vlevo v sloupečku)

    Co za to? Nic. Já po vás nechci vůbec nic, mám radost už jen z toho, že máte o můj příběh zájem. A když mi potom ještě sdělíte svůj názor, budu moc ráda (a taky mi to hooodně pomůže ;))

 

Já upřímně nevím, jak dlouho mi to odhodlání vydrží, proto radím si knížku "objednat" co nejdřív, hned, vzhledem k tomu, že mi trvalo čtyři roky ukázat víc než dvě kapitoly :)

 

ANOTACE

První dojem je určující. Své by o tom mohli vyprávět i Sam a Kryštof, kteří se poznávají za velice nevšední a trochu dramatické situace. Mohlo by se zdát, že v ten moment všechno začíná, kola osudu se ale roztočila už dávno předtím. 

    Vše, co se stalo v minulosti a co se děje teď, je předem naplánovaný tah. Od koho, to nikdo neví, a kdo tuší, raději mlčí. 

   Kryštof se Sam jsou vrženi do víru událostí, kde hra na kočku a na myš v paranormálních rozměrech razí heslo: účel světí prostředky. Pro vyšší cíl jsou třeba malé oběti. Jenže jak je ten cíl vysoký, když malá obět znamená klidně i lidský život?

    Sam s Kryštofem nejsou předurčeni spasit svět, ale především se snaží zachránit sami sebe. A přitom jediné, co udělali, je, že byli ve špatnou chvíli na špatném místě. 

    Ale jeden z nich ví víc, než přiznává.

    A riskovat všechno je jediné východisko.

 

 

YA - fiction / mystery

ich-forma z pohledu dvou hrdinů

311 stran

 

UKÁZKA (první dvě kapitoly)

https://dominika-vankova8.webnode.cz/news/a1-2-kapitola/