čas prchá, jak splašená mrcha

29.12.2016 20:04

 

Děkuji za vaši přízeň, moji milí čtenáři,
je radost pro vás psát i psát si s vámi ♥


Časoběžník

 


01.

- Hned k prvnímu lednu měl můj web osmitisící návštěvu.

- Pokračovala jsem přepisem Vlčích máků a znovu se dala do psaní a zkoumání vhodného závěru.

- Přečetla jsem knihy Mezi dvěma světy od S. Westerfeld (3*/5*, recenze) a Galgad - příběh strážce Země od Ergalla (3*/5*).

 

02.

- Zveřejnění se konečně dočkal remake mé povídky Cinkání (od J. Vrány), který si hned zasoutěžil na piste-povidky.cz.

- Zasedla jsem permanentně za počítač a vytrvale psala Vlčí máky – to v podstatě vyplňovalo skoro celou první polovinu měsíce.

- 13. února krátce před půlnocí, za velkých fanfár znějících pouze v mé hlavě, jsem dopsala svou druhou knihu – Vlčí máky.

- Napsala jsem povídku Kdo hraje, prohraje.

- Remake Cinkání v literární soutěži obsadil skvělé druhé místo. Navíc se rozhodlo, že přepsaná verze bude zařazena do souboru povídek a vyjde knižně.

- Přečetla jsem knihu Odpusť mi. Megan od A. Rushton (3*/5*, recenze).

 

03.

- Příval ohlasů na DivergentCzech pokračuje.

- Po víc jak měsíci od dopsání jsem se znovu vrátila k Vlčím mákům a dala se do náročného redigování textu.

- Přečetla jsem knihy Všechno, úplně všechno od N. Yoon (5*/5*) a Odvrácená tvář lásky od C. Hoover (5*/5*).

 

04.

- Dokončila jsem korekce Vlčích máků, začala jsem zveřejňovat kapitoly a celá kniha se rozletěla mezi beta čtenáře.

- K poslednímu dubnu jsem napsala tematickou povídku Čarodějnice.

- Přečetla jsem knihu Závod o stříbrný meč od R. Lisle (4*/5*).

 

05.

- Přes noc k prvnímu květnu se povídka Čarodějnice stala tipem dne na piste-povidky.cz

- Konal se každoroční veletrh Svět knihy v Praze, odkud jsem si přinesla jedenáct titulů a několik setkání s českými spisovateli.

- Začala jsem pracovat na mini projektu k Vlčím mákům (zatím je to stále tajné ;))

- V rámci Blog Tour mi byla položena otázka Marry’s world k Dravčímu oku.

- Přečetla jsem Napůl zlý (4*/5*) a Napůl divoký od S. Green (5*/5*) a Hildu od L. Pearson (5*/5*).

 

06.

- Moc se toho literárně nedělo.

- Přečetla jsem Oslnivou čepel od B. Weeks.

 

07.

- Uskutečnil se můj první rozhovor pro Račí svět.

- Vyšla první singl recenze na Srdcetep.

- Přečetla jsem Smolnou sezónu od M. Fowley-Doyle (3*/5*).

 

08.

- Napsala jsem povídku Následky mávnutí něčích křídel.

- Obrátila svou knihovnu naruby.

- Přečetla jsem Amy a Roger: Na cestě od M. Matson (5*/5*), Půlnoční koruna (5*/5*) a Dědička ohně od S. J. Maas (5*/5*).

 

09.

- Web navštívil jedenáctitisící sto jedenáctý čtenář.

- Odvedla jsem bráchu poprvé do školy a zavzpomínala si dopisem na svůj první školní den.

- Po letech jsem uskutečnila dobrodružnou výpravu do knihovny pro podklady k další knize.

Vrátila jsem se k rozepsané knize Podzimní listí a začala ji od začátku přepisovat.

- Přečetla jsem Encyklopedii keltské mytologie od J. Vlčkové (a další odbornou literaturu na toto téma)

 

10.

- Konal se první knižní festival Humbook pořádaný nakladatelstvím CooBoo a Fragment, kde jsem se setkala mimo jiné s mým oblíbeným spisovatelem Christophrem Paolini.

- Přečetla jsem nejkratší příběh v historii Stoupání na horu od E. T. Seton.

 

11.

- Ponořila jsem se do přepisu a následného pokračování psaní Podzimního listí.

- Uskutečnila jsem druhou dobrodružnou výpravu do knihovny pro další materiály k Podzimnímu listí.

- Zavzpomínala si na loňský křest knihy DivergentCzech.

- Přečetla jsem knihy Abeceda Dušiček a Halloweenu od V. Vavřinové a Losos, který se odvážil vyskočit výš od A. Do-hyun.

 

12.

- Nastalo to pravé předvánoční šílenství.

- Bylo málo času na cokoliv.

- Přečetla jsem knihu Jantarové oči od V. Kadlečkové (4*/5*).

- Přišly a odešly Vánoce.

- Hrozivě rychle se blíží konec roku 2016.

 

Rekapitulace:

- Napsala jsem 1 knihu a 3 povídky

- Rozepsala jsem 1 knihu, nespočet povídek a mraky námětů

- Přečetla jsem víc jak 19 knih, přes 6.000 stran

- Navštívila dvě knižní/literární akce

- Užívala si každý den, kdy jsem mohla psát a kdy jsem mohla číst

- Vážím si každého čtenáře, který mě podporuje, který mě čte nebo mi jen tak napíše

 

Předsevzetí ani plány se na příští rok nekonají žádné, snad jen, abych dopsala Podzimní listí, a jinak mám spoustu přání, za která si budu držet palce a doufat, že vyjdou. A vám všem přeji hlavně pohodu a spokojenost, abyste se radovali z maličkostí tak jako já a v každém dni našli něco pozitivního!

 

Děkuji za vaši přízeň, moji milí čtenáři,
je radost pro vás psát i psát si s vámi ♥

 

 

Děkuji za vaši přízeň, moji milí čtenáři,
je radost pro vás psát i psát si s vámi ♥


Časoběžník

 


01.

- Hned k prvnímu lednu měl můj web osmitisící návštěvu.

- Pokračovala jsem přepisem Vlčích máků a znovu se dala do psaní a zkoumání vhodného závěru.

- Přečetla jsem knihy Mezi dvěma světy od S. Westerfeld (3*/5*, recenze) a Galgad - příběh strážce Země od Ergalla (3*/5*).

 

02.

- Zveřejnění se konečně dočkal remake mé povídky Cinkání (od J. Vrány), který si hned zasoutěžil na piste-povidky.cz.

- Zasedla jsem permanentně za počítač a vytrvale psala Vlčí máky – to v podstatě vyplňovalo skoro celou první polovinu měsíce.

- 13. února krátce před půlnocí, za velkých fanfár znějících pouze v mé hlavě, jsem dopsala svou druhou knihu – Vlčí máky.

- Napsala jsem povídku Kdo hraje, prohraje.

- Remake Cinkání v literární soutěži obsadil skvělé druhé místo. Navíc se rozhodlo, že přepsaná verze bude zařazena do souboru povídek a vyjde knižně.

- Přečetla jsem knihu Odpusť mi. Megan od A. Rushton (3*/5*, recenze).

 

03.

- Příval ohlasů na DivergentCzech pokračuje.

- Po víc jak měsíci od dopsání jsem se znovu vrátila k Vlčím mákům a dala se do náročného redigování textu.

- Přečetla jsem knihy Všechno, úplně všechno od N. Yoon (5*/5*) a Odvrácená tvář lásky od C. Hoover (5*/5*).

 

04.

- Dokončila jsem korekce Vlčích máků, začala jsem zveřejňovat kapitoly a celá kniha se rozletěla mezi beta čtenáře.

- K poslednímu dubnu jsem napsala tematickou povídku Čarodějnice.

- Přečetla jsem knihu Závod o stříbrný meč od R. Lisle (4*/5*).

 

05.

- Přes noc k prvnímu květnu se povídka Čarodějnice stala tipem dne na piste-povidky.cz

- Konal se každoroční veletrh Svět knihy v Praze, odkud jsem si přinesla jedenáct titulů a několik setkání s českými spisovateli.

- Začala jsem pracovat na mini projektu k Vlčím mákům (zatím je to stále tajné ;))

- V rámci Blog Tour mi byla položena otázka Marry’s world k Dravčímu oku.

- Přečetla jsem Napůl zlý (4*/5*) a Napůl divoký od S. Green (5*/5*) a Hildu od L. Pearson (5*/5*).

 

06.

- Moc se toho literárně nedělo.

- Přečetla jsem Oslnivou čepel od B. Weeks.

 

07.

- Uskutečnil se můj první rozhovor pro Račí svět.

- Vyšla první singl recenze na Srdcetep.

- Přečetla jsem Smolnou sezónu od M. Fowley-Doyle (3*/5*).

 

08.

- Napsala jsem povídku Následky mávnutí něčích křídel.

- Obrátila svou knihovnu naruby.

- Přečetla jsem Amy a Roger: Na cestě od M. Matson (5*/5*), Půlnoční koruna (5*/5*) a Dědička ohně od S. J. Maas (5*/5*).

 

09.

- Web navštívil jedenáctitisící sto jedenáctý čtenář.

- Odvedla jsem bráchu poprvé do školy a zavzpomínala si dopisem na svůj první školní den.

- Po letech jsem uskutečnila dobrodružnou výpravu do knihovny pro podklady k další knize.

Vrátila jsem se k rozepsané knize Podzimní listí a začala ji od začátku přepisovat.

- Přečetla jsem Encyklopedii keltské mytologie od J. Vlčkové (a další odbornou literaturu na toto téma)

 

10.

- Konal se první knižní festival Humbook pořádaný nakladatelstvím CooBoo a Fragment, kde jsem se setkala mimo jiné s mým oblíbeným spisovatelem Christophrem Paolini.

- Přečetla jsem nejkratší příběh v historii Stoupání na horu od E. T. Seton.

 

11.

- Ponořila jsem se do přepisu a následného pokračování psaní Podzimního listí.

- Uskutečnila jsem druhou dobrodružnou výpravu do knihovny pro další materiály k Podzimnímu listí.

- Zavzpomínala si na loňský křest knihy DivergentCzech.

- Přečetla jsem knihy Abeceda Dušiček a Halloweenu od V. Vavřinové a Losos, který se odvážil vyskočit výš od A. Do-hyun.

 

12.

- Nastalo to pravé předvánoční šílenství.

- Bylo málo času na cokoliv.

- Přečetla jsem knihu Jantarové oči od V. Kadlečkové (4*/5*).

- Přišly a odešly Vánoce.

- Hrozivě rychle se blíží konec roku 2016.

 

Rekapitulace:

- Napsala jsem 1 knihu a 3 povídky

- Rozepsala jsem 1 knihu, nespočet povídek a mraky námětů

- Přečetla jsem víc jak 19 knih, přes 6.000 stran

- Navštívila dvě knižní/literární akce

- Užívala si každý den, kdy jsem mohla psát a kdy jsem mohla číst

- Vážím si každého čtenáře, který mě podporuje, který mě čte nebo mi jen tak napíše

 

Předsevzetí ani plány se na příští rok nekonají žádné, snad jen, abych dopsala Podzimní listí, a jinak mám spoustu přání, za která si budu držet palce a doufat, že vyjdou. A vám všem přeji hlavně pohodu a spokojenost, abyste se radovali z maličkostí tak jako já a v každém dni našli něco pozitivního!

 

Děkuji za vaši přízeň, moji milí čtenáři,
je radost pro vás psát i psát si s vámi ♥