Blog Tour - kdo a o čem mě zpovídal

30.05.2016 10:04

 

Proběhl projekt BLOG TOUR, při kterém knižní blogeři zpovídají autory. Pro mě to byla a pořád tak trochu je úplná novinka a do chvíle, kdy se mi začátkem února ozvala blogerka Marry ze Slovenka a položila mi jednu záludnou otázku, neměla jsem ani tušení, o co jde :)
 


 

Na co se ptala a co jsem odpověděla najdete na blogu marysworld.blog.cz, a že se to týkalo Dravčího oka je patrné už z obrázku ;)

Společně se mnou oslovila i několik českých (namátkou to byl Ergall, Tereza "Temnářka" Matoušková, Pavel Renčín) a slovenských autorů (M. Varáčková, Z. Šulajová,...) a velkou spoustu zahraničních spisovatelů (krom jiných známých jmen i autoři Marťna, Zom-B, Svůdné zlo, Počátek, Tigrova kletba,... a fakt moc dalších :D). 

Všechny odpovědi jsou moc zajímavé a obzvlášť, pokud se mluví o knize, kterou jste už četli, takže rozhodně doporučuju se juknout ;) Navíc je článek moc hezky zpracovaný, blogerka si dala práci a každý autor má svou fotografii, fotku dotazované knihy a popis, takže nebudete ani trochu tápat, kdo že to píše a o jakémže titulu je řeč ;)

A mimo to všechno si můžete i zasoutěžit o pěkné knižní ceny! :)

 

A jaká že to tedy byla otázka?

Ak by ste mali možnosť niečo zmeniť na Vašej knihe, čo by to bolo?

 
Celý článek i s odpověďmi naleznete na blogu:
 
 
 
* * *
 
 
Fantasy román Dravčí oko si můžete stáhnout jako e-book na JINÉ-KNIHY.cz.
A kdo do objednávacího formuláře místo křestního jména napíše BlogTour, knihu získá ZDARMA ;) (https://www.jine-knihy.cz/kniha/dravci-oko-kniha-prvni)
 
Trailer ke knize si můžete přehrát na youtube :)